Przegląd tematu
Autor Wiadomość
Kasztan
PostWysłany: Sob 12:57, 24 Sty 2009    Temat postu: Informacje o serwerze!

Tutaj znajdziecie wszystkie informacje dotyczące serwera oraz podsumowanie wszystkich dotychczasowych updatów!

1. Ogólne Info
Gra: Counter-Strike 1.6
Typ: Steam, protokół 48
Nazwa serwera: [Z]o[M]bie Annihilation
Mod: Zombie Plague 4.07 zmodyfikowany
Patch: najlepiej v2.3, v3.2, v3.5 (nie wymagany)
IP: 91.209.68.5:27027 / s4gda2n.gamepad.pl:27027
Hasło: zm
Hosting: Gamepad.pl
Lokalizacja: Gdańsk, Polska
Ilość slotów: 21 (20 + 1 zarezerwowany)

2. Ustawienia
Mapcycle:
    as_oilrig
    de_aztec
    de_cbble
    de_inferno
    de_nuke
    de_prodigy
    cs_italy
    cs_militia
    cs_estate
    zm_abbac
    zm_again_dust
    zm_antarctica
    zm_arabics
    zm_area69
    zm_barrels
    zm_cementary
    zm_city_final
    zm_die_hard
    zm_dust_attack_v2
    zm_dust2
    zm_dust2_new
    zm_dust
    zm_infantry
    zm_lila_panic
    zm_office
    zm_POLAND
    zm_super_pool_day
    zm_tunnel
    zm_old_house
    zm_lo_school
    zm_escapetrain_2
    zm_toxic_house_final
    zm_aztec_corporation
    zm_army_tn_beta3

sv_alltalk: tak
sv_allowdownload: tak
sv_send_logos: tak
mp_flashlight: tak
mp_freezetime: 4 sekundy
mp_friendlyfire: nie
mp_roundtime: 5 minut
mp_timelimit: 30 minut
allow_spectators: tak
sv_timeout: 90 sekund

3. Ustawienia Zombie Moda
Ludzie:
HP: 100
Szybkość: 220
Armor (kevlar): wyłączony
Ilość zadanych obrażeń, żeby dostać 1 ammo pack: 300
Ilość fragów za dobicie zombie: 5
Granaty:
Napalmy: włączone
Długość palenia: 10 sekund
Zadane obrażenia co każde 0.2 sekund: 10
Napalm spowalnia o: 50%
Granaty zamrażające: włączone
Długość zamrożenia: 4 sekundy
Flary: włączone
Długość trwania flary: 3 minuty
Kolor flary: biały
Zombie:
Armor: 0.35 (przyjmują tylko 35% obrażeń)
Klasy zombie: włączone
HP pierwszego zombie: x3
Ciche chodzenie zombie: włączone
Zostawianie śladów krwi: włączone
Ilość ammo packów za zarażenie człowieka: 2
Ilość fragów za zarażenie człowieka: 5
Inne:
Longjump: włączony (tylko dla pierwszego zombie i nemesisa)
Prędkość odnowy longjumpa: 10 sekund
Czas zanim pierwszy zombie zostaje wybrany: 15 sekund
Latarka: włączona
Prędkość wyczerpania latarki: 1x
Prędkość ładowania latarki: 2x
Odrzut: włączony
Mgła: wyłączona
Śnieg: wyłączony
Dodatkowe dźwięki: włączone
Nemesis:
Włączony: tak
Szansa: 1/30
Minimum graczy: 10
HP: 30000
Szybkość: 330
Grawitacja: 50%
Survivor
Włączony: tak
Szansa: 1/30
Minimum graczy: 10
HP: 500
Szybkość: 270
Grawitacja: 75%
Broń: m249 (krowa/prosiak)
Swarm:
Włączony: tak
Szansa: 1/20
Minimum graczy: 5
Multiple Infection:
Włączony: tak
Szansa: 1/20
Minimum graczy: 5
Plague:
Włączony: tak
Szansa: 1/40
Minimum graczy: 2
Obrażenia z broni:
sg550 (autokampa CT): x2.5
awp (AWP/AWM): x2.5
g3sg1 (autokampa TT): x2.5
knife (Nóż/Kosa): x0.4
m249 (Krowa/Prosiak): x4.0
Reszta: x1.0
Broń do wybrania na początku rundy:
Primary:
galil, famas, m4a1, ak47, sg552, aug, scout, m3, xm1014, mp5navy, p90
Secondary:
glock18, usp, p228, deagle, fiveseven, elite
Dodatkowe itemy:
1 napalm, 1 flara, 2 granaty zamrażające
Extra itemy do kupienia:
Na liście Extra Items:
-Noktowizor (2 ammo packi)
-Antidotum (15 ammo packów)
-Zombie Madness (15 ammo packów)
-Infection Bomb (20 ammo packów)
-Napalm (2 ammo packi)
-Granat zamrażający (2 ammo packi)
-Flara (1 ammo pack)
-AWP (20 ammo packów)
-SG550 Auto-Sniper (20 ammo packów)
-G3SG1 Auto-Sniper (20 ammo packów)
-Lasermina (5 ammo packów)
Pozostałe za ammo packi:
-Jeden magazynek naboi do każdej broni (1 ammo pack)
Aby kupić podczas gry wciśnij "."
Za pieniądze ($):
-Spadochron
Aby kupić podczas gry na "say" napisz "/buy_parachute", lub w konsoli "say /buy_parachute"
Aby latać podczas lotu trzymaj "+use" (domyślnie "e")

Laserminy:
-Koszt jednej miny to 5 ammo packów.
-Mina zabiera 1000 punktów życia każdemu zombie w okolicy.
-Minę kupić można wpisując komendę /lm (say /lm) lub /lasermine (say /lasermine), bądź wybierając ją w menu kupowania extra itemów.
-Wiązka laserowa miny widoczna jest zarówno dla ludzi jak i zombie.
-Mina ma 50 hp i można ją zniszczyć (po czym wybucha).
-Naraz w ekwipunku możesz mieć maksymalnie dwie miny, jeżeli jedną podłożysz możesz kupić następną.
-Miny powinny być umieszczane na ścianach bądź na suficie.
-Minę, którą już podłożyłeś możesz w każdej chwili zdjąć z powrotem namierzając minę celownikiem i używając komendy +dellaser (UWAGA! Można zdejmować tylko swoje własne miny!).
-Kiedy zombie przejdzie przez laser miny, wybucha tylko mina, a nie cały obszar na którym znajduje się laser!
-Nie ma ograniczenia co do ilości stawianych min.

4. Klasy Zombie
Stiff
Opis: Jest to podstawowa klasa zombie, wszystkie statystyki ma wyrównane i nie wyróżnia się niczym specjalnym, co nie znaczy ze nie jest dobra, jest po prostu neutralna.
HP: 5000
Szybkość: 240
Grawitacja: 100%
Odrzut: 100%
Ilość HP za zarażenie człowieka: 500
Razer
Opis: Jest to najszybsza klasa w grze, posiada mało HP i duży odrzut, ale jej szybkość na prawdę Cię zadziwi!
HP: 1500
Szybkość: 330
Grawitacja: 75%
Odrzut: 200%
Ilość HP za zarażenie człowieka: 150
Hunter
Opis: Hunter jest typowym łowcą, ma mniej HP i duży odrzut, ale wysokie skoki rekompensują mu wszystko.
HP: 1500
Szybkość: 270
Grawitacja: 30%
Odrzut: 200%
Ilość HP za zarażenie człowieka:150
Tank
Opis: Tank jest wolną, ale bardzo odporną na ataki klasą. Posiada ogromną ilość HP, a naboje prawie wcale go nie odrzucają.
HP: 7500
Szybkość: 175
Grawitacja: 100%
Odrzut: 25%
Ilość HP za zarażenie człowieka: 750
Vampire
Opis: Jak na wampira przystało, ta klasa dosłownie wyssa z Ciebie życie! Jest minimalnie wolniejsza niż zwykła klasa, ale za każde zarażenie człowieka zyskuje 50% swojej podstawowej ilości HP!
HP: 5000
Szybkość: 210
Grawitacja: 100%
Odrzut: 100%
Ilość HP za zarażenie człowieka: 2000
Assassin
Opis: Assassin to ukryty zabójca, ma mało HP, lecz potrafi wspinać się po ścianach i atakować swoje ofiary od tyłu! Aby wspinać się po ścianach po prostu skocz na ścianę trzymając "+use" (domyślnie klawisz "e") i strzałkę do przodu.
HP: 500
Szybkość: 270
Grawitacja: 75%
Odrzut: 200%
Ilość HP za zarażenie człowieka: 250
Ghost
Opis: Ghost to istny duch! Ma mało HP, lecz jest całkowicie niewidzialny. Jedyną rzeczą po jakiej można go dostrzec jest jego cień!
HP: 50
Szybkość: 270
Grawitacja: 75%
Odrzut: 200%
Ilość HP za zarażenie człowieka: 50
Kameleon
Opis: Ta klasa nie bez powodu nazywana jest kameleonem! Dosłownie potrafi przebrać się za żywego i zarazić biedną ofiarę myślącą, że właśnie ucieka z kumplem u boku!
HP: 500
Szybkość: 220
Grawitacja: 100%
Odrzut: 50%
Ilość HP za zarażenie człowieka: 250


W razie jakichś nieścisłości, bądź braków proszę pisać PW Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.